Як зробити резервну копію (backup) своїх даних в JetBackup 5?

У нашому блозі вже з’явилася стаття про відновлення даних із резервної копії, але після виходу нової версії JetBackup 5 ми також використовуємо її на наших серверах, тому мав бути посібник щодо відновлення даних у новій версії.

Завдяки програмному забезпеченню JetBackup ви можете самостійно відновити файли, бази даних чи електронні листи. Це дуже зручний і швидкий спосіб. У цьому пораднику ви дізнаєтесь, як відновити як один файл, так і весь каталог. Однак перш ніж ми почнемо, перше, що вам потрібно зробити – увійти до свого облікового запису cPanel.

Зміст:

  1. Налаштування адреси електронної пошти для сповіщень (Manage Account)
  2. Відновлення файлів і папок (Домашній каталог)
  3. Відновлення баз даних (Databases)
  4. Відновлення електронної пошти (Email Accounts)
  5. Черга відновлення (Queue)

1. Налаштування адреси електронної пошти для сповіщень

Перше, що ми рекомендуємо, це встановити адресу електронної пошти, завдяки якій ви будете отримувати повідомлення про хід відновлення резервної копії.

Якщо ви натиснете на “Керування обліковим записом” поруч з ім’ям користувача, ви побачите таке подання:

Швидше за все, буде видно порожнє поле – введіть свою адресу електронної пошти, на яку бажаємо отримувати повідомлення. Після збереження змін має з’явитися таке повідомлення: «Success».

2. Відновити файли та/або папки

У головному вікні cPanel виберіть «JetBackup 5». Після цього на екрані з’являться доступні резервні копії, які можна відновити.

Щоб почати процес відновлення, виберіть створену резервну копію зі списку Операція проста та інтуїтивно зрозуміла. Щоб відновити файли, натисніть ” Restore “.

Звичайно, ви також можете вибрати, які файли/папки ви хочете відновити, за допомогою помаранчевої кнопки ” Change Files Selection” (Змінити вибір файлів).

У нашому прикладі ми відновимо всю папку «Presta17», просто вибравши її, як показано нижче.

Потім ми можемо натиснути «Select Files».

Уже вибравши файли та дату відновлення, можна вибрати резервну копію та натиснути «Відновити».

Після цього вам буде запропоновано розпочати відновлення чи припинити його. Звичайно, ми клацаємо «Restore Selected Items», що додасть відновлення в чергу.

Потім ми можемо повернутися до черги, позначеної піктограмою годинника, і перевірити, чи файли вже відновлено.

3. Відновлення баз даних (БД)

Як і з файлами, ми також можемо відновити або отримати базу даних. Це робиться шляхом переходу до ” Databases” замість “Home Directory”, як було раніше.

Потім знайдіть базу даних, яку ми хочемо відновити, і виберіть дату, з якої вона буде відновлена. Виберіть його ліворуч і виконайте дії, як під час відновлення файлів.

Крім відновлення бази даних, слід також відновити користувача, обраного в розділі ” Database Users “. Відновлюємо тим самим методом.

4. Відновлення поштових облікових записів

У той момент, коли ми бажаємо відновити обліковий запис електронної пошти, входимо в JetBackup 5, як і в попередніх випадках.

Потім натисніть на “Email accounts”, і будуть відображені всі облікові записи електронної пошти. Вибираємо дату, з якої буде відновлення поштової скриньки.

Знайшовши обліковий запис електронної пошти та вибравши дату, ми можемо відновити цей обліковий запис, як і в попередніх випадках.

Примітка. Зверніть увагу, що електронні листи, отримані після дати резервного копіювання, будуть втрачені після її відновлення.

5. Черга відновлення

Усі елементи, замовлені для відновлення (файли, каталог, бази даних тощо), ставляться в чергу та виконуються один за одним. Функція черги дозволить нам переглядати поточні операції, які виконуються, і ті, що вже завершені.

Уже виконані операції мають зелений напис «Completed», а операції, що виконуються, мають індикатор прогресу, і в цих випадках вам слід почекати.

Залежно від розміру відновленої резервної копії таке відновлення може тривати від кількох секунд до кількох десятків хвилин.

Важливо! Що стосується кнопки ” download ” і завантаження бази даних або файлів, то це неможливо за допомогою інструменту JetBackup. Базу даних можна експортувати безпосередньо за допомогою “phpmyadmin”, доступного в cPanel. Файли веб-сайту, з іншого боку, можна завантажити за допомогою “файлового менеджера” і заархівувати відповідну директорію. Також можна завантажити за допомогою FTP-клієнта та загальнодоступних програм, таких як Filezilla.